مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 07:552020-05-31سياسي

گروههای مردمی باید مبلغان اصلی اسلام و دین باشند


رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: گروه های مردمی مبلغان اصلی اسلام هستند و دستگاههای حاکمیتی باید به عنوان خادم و پشتیبان فعالیتهای فرهنگی و دینی در کارها مشارکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، حجت الاسلام قابل رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سبحانی نیاز مدیر حوزه های علمیه استان و جمعی از طلاب، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، تشکل های دینی و قرآنی در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلین محمد قمی در این مراسم اظهار داشت: امروز قرآن به زندگی ما روح بخشیده، به ملت و نظام عزت داده به طوری که کسی جرأت جسارت به ساحت ایران جمهوری اسلامی را ندارد.

وی افزود: در مکتب پر از نور و روحانیت و عظمت اسلام از سوی امام سطور مهمی به عنوان شاخص مطرح شده که می توان سلوک راه را با این محورها تعیین کرد.

حجت الاسلام والمسلین قمی تصریح کرد: یکی از شاخص ها در نظام اسلامی، مردم هستند و در میان مردم گروه مستضعفان به عنوان ولی نعمتان جایگاه ویژه ای دارند و برای ما اهمیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروههای مردمی باید مبلغان اصلی اسلام و دین باشند

گروههای مردمی باید مبلغان اصلی اسلام و دین باشند