مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 07:352020-05-31پزشكي

کرونا ضعیف نشده است / استفاده از ماسک را جدی بگیرید


معاون بهداشت وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه ویروس کرونا نه ضعیف شده و نه از بین رفته، بلکه با همان قدرت به کار خود ادامه می دهد، بر لزوم رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی، - معاون بهداشت وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه ویروس کرونا نه ضعیف شده و نه از بین رفته، بلکه با همان قدرت به کار خود ادامه می دهد، بر لزوم رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله گذاری اجتماعی و بویژه استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی در ارتباط ویدیوکنفرانسی با خبرنگاران، در ارتباط با آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور، ضمن تشکر از هموطنانی که نکات بهداشتی مقابله با این بیماری را رعایت می کنند، گفت: البته میزان شیوع بیماری از شهری به شهر دیگر و حتی در مناطق مختلف شهرها متفاوت است؛ چراکه برخی به خوبی به نکات بهداشتی مقید هستند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه گرمای هوا منجر به از بین رفتن ویروس نمی شود، ادامه داد: اکنون می بینیم که مناطق گرمسیر ما نیز به این بیماری گرفتار شده اند.

اکنون مشاهده می کنیم در سطح دنیا رتبه دوم و سوم ابتلا به کرونا مربوط به برزیل و روسیه است؛ برزیل منطقه گرم و مرطوب است و روسیه نیز منطقه ای سرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ضعیف نشده است / استفاده از ماسک را جدی بگیرید

کرونا ضعیف نشده است / استفاده از ماسک را جدی بگیرید