مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 07:202020-05-31اقتصادي

پیشی گرفتن دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از 47 دانشگاه علوم پزشکی کشور


دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مدت سه سال موفق به پیشی گرفتن از 47 دانشگاه علوم پزشکی کشور در حوزه فناوری و رسیدن به رتبه 16 کشوری شد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این زمینه اظهار کرد: خوشبختانه مرکز رشد و فناوری سلامت دانشگاه به واحدی پویا در زمینه تولید فناوری تبدیل شده است و جوانان صاحب علم و ایده و پشتکار، حضور پرشوری در این مرکز دارند.

سید محمد هاشمی شهری ادامه داد: استقرار 24 واحد فناور و رشد 150 درصدی تولید محصولات فناورانه و استقرار 4 شرکت دانش بنیان و رشد 200 درصدی فروش محصولات این شرکت ها در بازارهای داخلی و خارجی نسبت به 3 سال قبل، دو عامل اثر گذار در ارتقاء رتبه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از رتبه 63 به 16 کشور است.

وی افزود: این دانشگاه همچنین با راه اندازی دفتر مالکیت فکری و پیگیری ثبت و دریافت برگه سبز اختراع  8 ایده و آغاز بکار دفتر ارتباط با صنعت، شروع به کار دو دفتر در مناطق آزاد چابهار و کیش در راستای پیگیری امورات ملی و بین المللی در این مناطق،  گام های مهمی دیگری بود که منجر به تقویت فعالیت و پویندگی در مرکز رشد دانشگاه شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین با اشاره به اختصاص ساختمان های قدیمی ستاد به پارک علم و فناوری سلامت تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان دانشگاه که به مرحله تولید محصول می رسند در این محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشی گرفتن دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از 47 دانشگاه علوم پزشکی کشور

پیشی گرفتن دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از 47 دانشگاه علوم پزشکی کشور