مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 07:202020-05-31سياسي

9 موزه جدید در هفته دفاع مقدس امسال افتتاح می شود


رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: 9 موزه دیگر در هفته دفاع مقدس امسال افتتاح می شود و تا پایان سال نیز دو موزه دیگر به آمار موزه های کشور افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهمن کارگر رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در آیین افتتاحیه موزه هوانوردی و پژوهشکده دفاع مقدس با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش تثبیت کننده جمهوری اسلامی بود، گفت: اگر دفاع مقدس نبود، ممکن بود انقلاب با چالش های فراوانی مواجه شود.

وی با بیان اینکه ما از دستاوردهای دفاع مقدس می توانیم سالیان سال استفاده کنیم، افزود: در دفاع مقدس پیروز اصلی میدان مردم ایران بودند و نیروهای مسلح به نمایندگی از مردم ایران در این دفاع جانانه شرکت کردند و موفق شدند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: پیش بینی های زیادی برای برگزاری برنامه های مختلف در ایام آزادسازی خرمشهر انجام شده بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر برنامه ها در فضای مجازی برگزار شد و از این فضا بیشتر استفاده به عمل آمد.

سردار کارگر با بیان اینکه نیروی هوایی نقش بسزایی در دفاع مقدس داشت، گفت: این نیرو از روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی برای دفاع از کشور در عملیات های مختلف مهیا شده بود و موفقیت های بسیاری را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 موزه جدید در هفته دفاع مقدس امسال افتتاح می شود

9 موزه جدید در هفته دفاع مقدس امسال افتتاح می شود