مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:452020-05-31اجتماعي

ممنوعیت ماهیگیری و شنا در سدها و سازه های آبی استان سمنان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان نسبت به ممنوعیت ماهیگیری و شنا در دریاچه پشت سدها و سازه های آبی استان تاکید کرد .

- ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان نسبت به ممنوعیت ماهیگیری و شنا در دریاچه پشت سدها و سازه های آبی استان تاکید کرد .

ایرج حیدریان با بیان اینکه در آستانه فصل تابستان و گرمی هوا قرار داریم گفت : متاسفانه در این فصل علیرغم اطلاع رسانی های قبلی،شاهد آن هستیم که افراد زیادی بدون توجه به هشدارها و اخطارهای پیشین در مکان های ممنوعه مزبور تردد و یا شنا کرده و دچار حادثه می شوند .

وی با اشاره به بازدید هم استانی های عزیز از تاسیسات آبی استان، گفت: لغزندگی حاشیه مخازن سدها و بندهای انحرافی و شرایط رسوبی کف مخازن، خطرات جدی را برای تردد کنندگان ، شناگران و ماهیگیران به همراه دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان با اشاره به تغییرات دمایی در لایه های مختلف آب مخزن سدها خاطرنشان کرد: مخاطره گران بایستی توجه داشته باشند که تغییرات ناگهانی دما باعث گرفتگی عضلات و در نتیجه از دست رفتن تعادل هنگام شنا کردن می شود.

حیدریان با بیان اینکه سطح آب سدها و مخازن به نظر شفاف می رسد، خاطر نشان کرد: وجود جریان های زیر سطحی باعث کدر شدن و در نتیجه کاهش دید می شود و در اثر برخورد با تأسیسات و درختچه های کف مخزن متأسفانه شنا گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ماهیگیری و شنا در سدها و سازه های آبی استان سمنان

ممنوعیت ماهیگیری و شنا در سدها و سازه های آبی استان سمنان