مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:452020-05-31پزشكي

تعلیق بیش از 30 نفر از پرسنل اورژانس دزفول / فرماندار به این موضوع ورود جدی کند


دانیال اسلامی پناه، دبیر تشکل دانشجویی دزفول در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص تعلیق پرسنل اورژانس دزفول گفت: بیش از 30 نفر از اعضای فوریت های پزشکی کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول که استخدام شرکتی بودند، - دبیر تشکل دانشجویی دزفول گفت: فرماندار دزفول باید توأم با پیگیری و دلجویی از پرسنل تعلیقی اورژانس شهرستان، مشکل تعلیق آنان را تا حصول نتیجه و تضمین امنیت شغلی پیگیری کند.

دانیال اسلامی پناه، دبیر تشکل دانشجویی دزفول در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص تعلیق پرسنل اورژانس دزفول گفت: بیش از 30 نفر از اعضای فوریت های پزشکی کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول که استخدام شرکتی بودند، در طی چند روز گذشته تعلیق شدند.

این موضوع در پی بی اعتنایی به مطالبات این قشر (از جمله معوقات و حقوق عقب افتاده بیش از دو ماه این افراد) اتفاق افتاده است.

اسلامی پناه افزود: پس از شیوع ویروس کرونا در خوزستان و متاسفانه با شدت بیشتری در شهر های اهواز، دزفول و شوش نیز شاهد بروز این بیماری و افزایش موارد ابتلا هستیم.

این اپیدمی تقریبا در تمام کشور با روند یکسان، ولی مقطع زمانی متفاوت در حال کنترل بود که با تصمیمات اتخاذ شده نامناسب و نامتناسب با شرایط ویژه استان خوزستان، مجددا شعله ور شد و همینطور در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق بیش از 30 نفر از پرسنل اورژانس دزفول / فرماندار به این موضوع ورود جدی کند

تعلیق بیش از 30 نفر از پرسنل اورژانس دزفول / فرماندار به این موضوع ورود جدی کند