مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:452020-05-31سياسي

نامه تعدادی از تشکل های دانشجویی تبریز خطاب به نمایندگان مردم


تعدادی از تشکل های دانشجویی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، خطاب به نمایندگان مردم نامه ای منتشر کرده و خواستار پیگیری فوری و جدی طرح شفافیت آرای نمایندگان به ویژه از نمایندگان این حوزه انتخابیه شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تعدادی از تشکل های دانشجویی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، خطاب به نمایندگان مردم نامه ای منتشر کرده و خواستار پیگیری فوری و جدی طرح شفافیت آرای نمایندگان به ویژه از نمایندگان این حوزه انتخابیه شدند.

متن نامه به شرح زیر است: بسمه تعالی آنگاه که نمایندگان مجلس با شناخت درست از شرایط و اولویت های کشور و با کارشناسی و با حضور فعال و منظم و با پاکدستی و امانت داری، وظیفه قانونگذاری و دیگر وظایف خود را انجام دهند، مجلس، نقطه امید مردم و نقطه اتکای مجریان و به معنی حقیقی، در راس امور کشور خواهد بود و چنین مجلسی در رساندن کشور به هدف های والا سهم بسزایی خواهد داشت .

(بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم) با شروع به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین با تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم توجه بیشتر به مقوله عدالت، لازم است که کار را از راس امور آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه تعدادی از تشکل های دانشجویی تبریز خطاب به نمایندگان مردم

نامه تعدادی از تشکل های دانشجویی تبریز خطاب به نمایندگان مردم