مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:402020-05-31حوادث

ناکامی طرح ایجاد مسیرهای وی‍ژه دوچرخه سواری در شهر دوچرخه ها


مدیر حمل و نقل پاک شهرداری یزد با اشاره به این که نبود مسیرهای دوچرخه سواری بلای جان دوچرخه سواران یزدی است، اظهار کرد: در حالی طی ماه های اخیر شاهد افزایش حوادث ترافیکی برای دوچرخه سواران شهرمان هستیم که کسبه همچنان از عوامل اجرایی نشدن طرح ایجاد مسیرهای .

- ایسنا/یزد مدیر حمل و نقل پاک شهرداری یزد با اشاره به این که نبود مسیرهای دوچرخه سواری بلای جان دوچرخه سواران یزدی است، اظهار کرد: در حالی طی ماه های اخیر شاهد افزایش حوادث ترافیکی برای دوچرخه سواران شهرمان هستیم که کسبه همچنان از عوامل اجرایی نشدن طرح ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری توسط شهرداری یزد هستند.

مهدی شهریاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که ایجاد زیرساخت های دوچرخه سواری به منظور حفظ ایمنی و امنیت جان دوچرخه سواران از مهمترین مطالبات مردم از شهرداری است، اظهار کرد: در حالی مسیرهای دوچرخه سواری در شهرهایی مانند قزوین و مشهد و حتی شهرهای کوچک کشورمان در حال توسعه هستند که هنوز چنین امکانی در یزد وجود ندارند.

وی همکاری نکردن کسبه را از عوامل اجرا نشدن طرح مسیرهای دوچرخه سواری در یزد دانست و با تاکید بر این که نبود مسیرهای دوچرخه سواری ایمن در یزد جان دوچرخه سواران را تهدید می کند، تصریح کرد: ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری ایمن و استاندارد باید یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی طرح ایجاد مسیرهای وی‍ژه دوچرخه سواری در شهر دوچرخه ها

ناکامی طرح ایجاد مسیرهای وی‍ژه دوچرخه سواری در شهر دوچرخه ها