مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-31اقتصادي

ساخت مسکن برای خانوارهای دارای عضو معلول تا پایان امسال


تفاهم نامه سه جانبه ساخت مسکن برای 1500 خانوار دارای عضو معلولیت شدید یا خیلی شدید میان قرارگاه خاتم، سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر امروز یکشنبه 11 خردادماه، تفاهم نامه سه جانبه مشارکت در ساخت مسکن برای خانوارهای دارای معلول و زنان سرپرست خانوار میان سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به امضا رسید.

قبادی رییس سازمان بهزیستی در این مراسم با بیان اینکه تاکنون این سازمان 123 هزار واحد برای مددجویان ساخته است، گفت: 87 هزار واحد مسکونی از این واحدها در دولت های یازدهم و دوازدهم به مددجویان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه در 16 ماه ا خیر 21 هزار واحد مسکونی در اختیار مددجویان بهزیستی قرار گرفته افزود: 14 هزار خانوار دارای دو معلول و بیشتر داریم که به 8 هزار و 700 خانوار، واحد مسکونی تحویل شده است سایر خانوارهای دارای دو معلول به بالا نیز تا پایان سال جاری با همکاری بنیاد مستضعفان خانه دار می شوند.

رییس سازمان بهزیستی درباره تفاهم نامه سه جانبه امروز نیز گفت: بر اساس این تفاهم نامه، 15 هزار واحد مسکونی به خانوارهای دارای عضو معلول واگذار می شود که در فاز نخست 1500 خانوار دارای عضو شدید و خیلی شدید تا پایان امسال تحویل می شود که کلیه مراحل ساخت مسکن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن برای خانوارهای دارای عضو معلول تا پایان امسال

ساخت مسکن برای خانوارهای دارای عضو معلول تا پایان امسال