مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-31اقتصادي

بهره برداری از 5 مجموعه بازی در همدان/ اختصاص 5 میلیارد و 800 میلیون ریال


مدیر شهرداری منطقه 3 همدان از بهره برداری از پنج مجموعه بازی با اعتبار 5 میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا فیضی منش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های شهر دوستدار کودک از طراحی و راه اندازی پنج مجموعه بازی در پنج پارک منطقه 3 با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد و اظهار کرد: تا پایان سال جاری بازسای و مرمت 18 پارک را در دستور کار داریم و اجرای این نوع از برنامه ها، می تواند در راستای تقویت برنامه های شهر دوستدار کودک مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی با اشاره به پارک های موجود در سطح این منطقه و مجموعه های بازی که در آن ها در نظر گرفته شده است بیان کرد: از اسفندماه سال گذشته و با سپری شدن سه ماه، شهرداری منطقه 3، توانست پنج مجموعه بازی در پارک جعفر طیار، نیلوفر، گلچین، نسترن و بوستان شهید مدنی را خریداری و نصب کند.

شهردار منطقه 3 همدان مطرح کرد: یکی از برنامه های مورد توجه از سوی شهرداری منطقه 3 همدان، تمرکز بر حقوق کودکان به عنوان شهروند و ارتقای شهر دوستدار کودک است.

وی با اشاره به لزوم تقویت عنوان شهر دوستدار کودک در همدان گفت: با توجه به نقش اثرگذار بازی در زندگی کودکان و جایگاهی که در سلامت و روان آن ها دارد، پرداختن به این مهم از سوی مدیریت شهری از اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 مجموعه بازی در همدان/ اختصاص 5 میلیارد و 800 میلیون ریال

بهره برداری از 5 مجموعه بازی در همدان/ اختصاص 5 میلیارد و 800 میلیون ریال