مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:102020-05-31سياسي

محوری ترین برنامه های دستگاه قضایی فساد ستیزی در جامعه است


رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: یکی از محوری ترین برنامه های دستگاه قضایی فسادستیزی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در نشست شورای قضایی  استان که صبح امروز در محل سالن شهید بهشتی دادگستری استان برگزار شد، یکی از محوری ترین برنامه های دستگاه قضایی و سازمانهای وابسته را مبارزه با فساد در جامعه دانست و بیان کرد: همانطور که ریاست محترم قوه قضاییه بر فساد ستیزی در دستگاه قضایی تاکید دارند ما با کوچکترین موارد فساد بدون تعارف و اغماض برخورد می کنیم.

با توجه به نزدیک شدن به هفته قوه قضاییه افزود: اولین چیزی که در هفته قوه قضاییه باید مورد توجه قرار گیرد فرصت ارزیابی درون سازمانی است که به چه میزان عملکرد ما با اهداف و منویات مقام معظم رهبری وتاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه منطبق بوده و تا چه میزان باعث رضایت مردم بوده است.

وی تکریم ارباب رجوع را یکی از مهمترین رسالتهای همه سازمانها عنوان کرد و ادامه داد: میزان رضایت مردم از دستگاه قضایی به عملکرد مطلوب ما بستگی دارد و باید هر سازمان ضمن ارزیابی درونی به رفع نواقص سازمان خود نیز بپردازد.

رییس شورای قضایی سیستان و بلوچستان افزود: یکی از موضوعات مهم ارزیابی درون سازمانی فساد ستیزی است و نباید ذهنیت و باور جامعه نسبت به این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوری ترین برنامه های دستگاه قضایی فساد ستیزی در جامعه است

محوری ترین برنامه های دستگاه قضایی فساد ستیزی در جامعه است