مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:002020-05-31اجتماعي

برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در آذربایجان شرقی


سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری با هماهنگی مراجع انتظامی و قضایی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا بایرام زاده روز یک شنبه ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تثبیت نسبی شرایط بیماری کرونا در استان و آغاز به فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شاهد اطلاع رسانی و برگزاری تورهای غیرمجاز در سطح استان هستیم که به منظور برخورد با آنها، هماهنگی های لازم با مراجع قضایی و انتظامی صورت گرفته است.

او در ادامه با بیان اینکه حوزه گردشگری بیشترین آسیب را از شیوع بیماری کرونا متحمل شده است افزود: دفاتر خدمات مسافرتی استان علیرغم زیان مالی فراوان، همراهی بسیار خوبی انجام داده اند و با رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به تدریج در حال آغاز فعالیت خود هستند و در این راستا با فعالیت تورهای غیرمجازی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ می کنند و می تواند تبعات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد، برخورد خواهیم کرد.

او با تاکید بر اینکه ارائه خدمات تور با عناوینی مانند گروه کوهنوردی، طبیعت گردی و …، بدون داشتن مجوز بند ب ممنوع است، گفت: فعالیت این گروه ها از سوی معاونت گردشگری و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان رصد و گزارش آن به پلیس فتا برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در آذربایجان شرقی

برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در آذربایجان شرقی