مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 04:442020-05-31اجتماعي

تالاب سد میل مغان در سطح بین المللی معرفی می شود


رییس اداره محیط زیست شهرستان اصلاندوز گفت: با توجه به طرح اعتبارسنجی شهرهای تالابی توسط کنوانسیون رامسر، پتانسیل گردشگری تالاب سد میل مغان در سطح بین المللی معرفی خواهد شد.

- هاشم میرزانژاد در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصلاندوز اظهار کرد: با توجه به طرح اعتبارسنجی شهرهای تالابی که توسط کنوانسیون رامسر اجرا می شود، فرصتی به وجود آمده تا شهرهای تالابی اقدامات ارزشمند خود را برای حفاظت و بهره برداری از تالاب ها با دیگر شهرداران در سطح بین الملل به اشتراک بگذارند تا بستر مناسب جهت رونق گردشگری و اقتصادی هرچه بیشتر این شهرها فراهم شود.

وی افزود: پتانسیل های گردشگری تالاب سد میل مغان شهرستان اصلاندوز با شکل گیری شبکه شهرداران شهرهای تالابی کشور در سطح بین المللی معرفی خواهد شد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان اصلاندوز گفت: تالاب سد میل مغان با 150 هکتار وسعت در شمال استان اردبیل واقع شده که همه ساله میزبان 30هزار قطعه از 72 گونه پرنده مهاجر بین المللی است.

میرزانژاد اظهار کرد: پیمان بین المللی حفاظت از تالاب ها، حیوان ها و گیاهان وابسته به آن ها (به ویژه پرندگان آبزی) معروف به کنوانسیون رامسر، در سال 1349 در شهر رامسر به تصویب 18 کشور رسید و هم اکنون 169 کشور جهان عضو این پیمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب سد میل مغان در سطح بین المللی معرفی می شود

تالاب سد میل مغان در سطح بین المللی معرفی می شود