مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:302020-05-30حوادث

نظارت نادرست عامل سرقت ها و حوادث ریلی


از نیمه دوم سال گذشته تاکنون چند حادثه ریلی اتفاق افتاده که عمدتا خروج آن ها از ریل و ناشی از باز شدن پیچ و پابندهای خط ریلی بوده است.

اظهارات مسئولان و کارشناسان مختلف نشان می دهد که دیگر نظارت موتوری راهبانان خطوط ریلی جواب نمی دهد و شیوه دیگری مانند .

- از نیمه دوم سال گذشته تاکنون چند حادثه ریلی اتفاق افتاده که عمدتا خروج آن ها از ریل و ناشی از باز شدن پیچ و پابندهای خط ریلی بوده است.

اظهارات مسئولان و کارشناسان مختلف نشان می دهد که دیگر نظارت موتوری راهبانان خطوط ریلی جواب نمی دهد و شیوه دیگری مانند نظارت تصویری و آنلاین باید جایگزین آن شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی ماه ها و سال گذشته برخی حوادث ریلی مانند در شب گذشته نشان می دهد که برخی از این اتفاقات ناشی از نظارت نادرست بر خطوط ریلی و نهایتا سرقت پیچ و پابندهای ریل بوده است که البته به گفته وزیر راه و شهرسازی باید این سیستم نظارتی تغییر کند و سعیدنژاد - مدیرعامل اسبق شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران - نیز علت سرقت ها را بالا بودن قیمت این کالاها می داند.

البته شانس با مسئولان راه آهن یار بود که قطار باری که گفته می شود تعداد زیادی از واگن های فله برش از ریل خارج شد قطار مسافری نبود والا در کمتر از یک سال شاهد دومین حادثه ریلی پس از حادثه قطار مسافری زاهدان-تهران بودیم که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت نادرست عامل سرقت ها و حوادث ریلی

نظارت نادرست عامل سرقت ها و حوادث ریلی