مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:202020-05-30ورزشي

سکان هیئت کوهنوردی زنجان به حمید رکابی رسید


حمید رکابی با کسب رأی اعتماد از اعضای مجمع به عنوان رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان انتخاب شد.

- ایسنا/زنجان حمید رکابی با کسب رأی اعتماد از اعضای مجمع به عنوان رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان انتخاب شد.

مجمع انتخابات هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان صبح امروز (10 خرداد) با حضور رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی به میزبانی سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد تا اعضای مجمع نسبت به انتخاب رییس این هیئت اقدام کنند.

ریاست هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی که تا اوایل دهه 90 بر عهده خلیل علیگوزنجانی بود، با برگزاری مجمع انتخابات در 13 آذرماه 92 به دست مسعود بیات منش که به عنوان تنها کاندیدا در این مجمع شرکت کرده و از 19 رأی مأخوذه، موفق به کسب 17 رأی شده بود، سپرده شد.

بعد از گذشت بیش از چهار سال، 4 تیرماه 97، مجمع انتخابات هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان برگزار شد که دو کاندیدا به نام های محمدحسین فغفوری و حسین مصطفوی داشت.

فغفوری در همان ابتدای کار ترجیح داد از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف دهد اما این پایان کار نبود؛ چرا که حسین مصطفوی نیز فقط موفق به کسب 6 رأی اعتماد شد و 11 رأی سفید اعضای مجمع، تعیین تکلیف ریاست این هیئت را به روزهای آینده سپرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکان هیئت کوهنوردی زنجان به حمید رکابی رسید

سکان هیئت کوهنوردی زنجان به حمید رکابی رسید