مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:102020-05-30سياسي

هدف قیام 15خرداد حمایت از مرجعیت و پشتیبانی از رهبری بود


امروز درس بزرگی که می توانیم از قیام 15خرداد بگیریم این است که پای اعتقادات و مرجعیت مان بایستیم و همواره پشتیبان رهبری باشیم.

- حجت الاسلام والمسلمین روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در حاشیه مراسم  سالگرد قیام 15 خرداد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: 57 سال از قیام خونین 15خرداد 42 می گذرد که این قیام تاریخی به وسیله مردم با اعتقاد انقلابی و با بصیرت خاص آن دورانی شروع شد.

وی افزود: مردمی که با داس، بیل و با ادوات زمان کشاورزی از سر زمین های کشاورزی، از کوچه و بازارهای خودشان بدون هدایت هیچ جریان سیاسی و هدایت شخص خاصی بخاطر دفاع از مرجعیت و رهبری حرکت کردند که به لطف خدا موفق هم شدند.

امام جمعه پیشوا گفت: امروز درس بزرگی که می توانیم از قیام 15خرداد بگیریم این است که پای اعتقادات و مرجعیت مان بایستیم و همواره پشتیبان رهبری باشیم.

حجت الاسلام باقری یادآور شد: باید به هر قیمتی که شده است پای آرمان ها و ارزش هایی که برای آن حرکت و قیام کردیم بایستیم هر چند اگر به قیمت خون دادن باشد.

وی در پایان عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس به هر قیمتی که شد پای ارزش هایمان ماندیم و در دوران دفاع از حریم اهل بیت هم کوتاه نیامدیم هر چند به قیمت خون جوانان دلیرمان تمام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف قیام 15خرداد حمایت از مرجعیت و پشتیبانی از رهبری بود

هدف قیام 15خرداد حمایت از مرجعیت و پشتیبانی از رهبری بود