مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:102020-05-30اقتصادي

تولید 70 قلم محصولات ارتوپدی توسط شرکت اسدآبادی


مدیرعامل شرکت تن سان طب هگمتانه اسدآباد از تولید 70 قلم محصولات ارتوپدی توسط این شرکت خبر داد.

- محمد زارع در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت تن سان طب تنها تولیدکننده در زمینه محصولات ارتوپدی شهرستان اسدآباد بوده که محصولات بسیاری را طبق استانداردهای لازم تولید و به سراسر کشور از جمله بیمارستان ها با بازاریابی های لازم ارسال می کند.

وی با اشاره به تأسیس این شرکت در سال 92 و بهره برداری کامل آن در سال 95 افزود: در حال حاضر این شرکت برای 20 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده که در تلاش هستیم در صورت دریافت تسهیلات و تأمین اعتبارات لازم نسبت به اجرای طرح توسعه شرکت اقدام کنیم.

زارع با بیان اینکه محصولات این شرکت با برند تنکو، TANCO به بازار عرضه می شوند که از جمله این محصولات می توان به شکم بند، گردن بند، گان و لباس بیمارستانی اشاره کرد، یادآور شد: برای طرح توسعه طرح فوق به اعتباری افزون بر 500 میلیون تومان نیاز بوده که در صورت اخذ این تسهیلات برای 30 تا 40 نفر دیگر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد و اقلام محصولات تولیدی این شرکت نیز در زمینه محصولاتی چون تولید واکر و لوازم توانبخشی افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه مشتری مداری، اشتغال آفرینی و انعطاف پذیری در انجام فعالیت ها از ارزش های این شرکت به شمار می رود، خاطرنشان کرد: سخت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 70 قلم محصولات ارتوپدی توسط شرکت اسدآبادی

تولید 70 قلم محصولات ارتوپدی توسط شرکت اسدآبادی