مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:102020-05-30سياسي

80 درصد مشکلات قضایی صنعت درشورای حل اختلاف خانه صنعت حل شدنی است


با راه اندازی شورای حل اختلاف ضمن ایجاد آرامش و اطمینان در فضای تولید می توان 80 درصد از مشکلات این حوزه را با صلح و سازش حل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نورالله قدرتی رییس کل دادگستری در مراسم افتتاح شعبه شورای حل و اختلاف خانه صنعت و معدن استان قزوین که روز شنبه برگزار شد اظهار کرد: سنت حسنه شورا ریشه در فرهنگ و آموزه های دینی ما قرار دارد.

وی افزود: چند سالی است که فعالیت شورای های حل اختلاف در مجموعه قوه قضاییه شروع شده است اما رویکرد جدید قوه قضاییه راه اندازی شورای های حل اختلاف است.

حجت الاسلام نورالله قدرتی با بیان اینکه در کشور باید به بخش خصوصی اعتماد داشت گفت: در مجموعه قوه قضاییه رویکرد اعتماد به مردم و بخش خصوصی با توسعه شوراهای حل اختلاف تخصصی بیشتر شده است.

رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: راه اندازی شورای حل اختلاف خانه صنعت، معدن و تجارت در راستای توسعه شوراهای حل اختلاف تخصصی است.

وی گفت: اعتقاد دارم آغاز به کار شورای حل اختلاف خانه صنعت و معدن و تجارت می تواند انقلابی را در راستای امنیت تولید و صنعت استان ایجاد کند.

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: شورای حل اختلاف خانه صنعت و معدن و تجارت می بایست مدار و محور حل مشکلات و معضلات قضایی اصحاب صنعت و معدن استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد مشکلات قضایی صنعت درشورای حل اختلاف خانه صنعت حل شدنی است

80 درصد مشکلات قضایی صنعت درشورای حل اختلاف خانه صنعت حل شدنی است