مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:002020-05-30سياسي

دستگیری مدیر کل و معاون یکی از ادارات کل کرمان به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری مدیرکل و معاون یکی از ادارات کل استان به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخدا سالاری گفت: در پی رصد و گزارشات واصله به اداره کل اطلاعات استان کرمان مبنی بر فساد اداری در یکی از ادارات کل استان کرمان و ارزیابی و صحت گزارشات و رصد اطلاعاتی با هماهنگی و دستور قضایی توسط بازپرس ویژه و تکمیل تحقیقات مدیر کل مذکور به همراهی معاون استان دستگیر شدند.

سالاری در تشریح این خبر افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که مشارالیه برای انجام امور اداری تاکنون میلیاردها ریال از ارباب رجوع تحت عنوان هدیه و رشوه با همکاری معاون خود دریافت و با این وجوه یک منزل چند واحدی در شهر کرمان احداث کرده است.

وی ادامه داد: در بازرسی از منزل وی در یکی از شهرستانها تعداد 30 قطعه سکه طلا که داخل اسباب بازی جاسازی و از طریق نامشروع تحصیل شده بود کشف و توقیف و متهمان به اتهام اخذ رشوه در بازداشت و اموال حاصل از جرم ازجمله منزل مسکونی به عنوان اموال حاصل از جرم توقیف شد و امر تحقیق از سایر متهمان و شرکا و معاونان جرم ادامه دارد.

سالاری افزود: اموال توقیف و کشف شده از متهمان میلیاردها ریال ارزیابی و کار شناسایی سایر اموال حاصل از جرم متهمان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مدیر کل و معاون یکی از ادارات کل کرمان به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه

دستگیری مدیر کل و معاون یکی از ادارات کل کرمان به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه