مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:502020-05-30ورزشي

می خواهیم در کاراته ایران برند باشیم


رییس هیات کاراته استان کرمانشاه بااشاره به جایگاه کاراته کرمانشاه در ایران، گفت: در تلاشیم تا در کاراته ایران برند و بهترین جایگاه را داشته باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات کاراته استان کرمانشاه بااشاره به جایگاه کاراته کرمانشاه در ایران، گفت: در تلاشیم تا در کاراته ایران برند و بهترین جایگاه را داشته باشیم.

سعید نصراللهی در گفت و گو با ایسنا، از انتخاب هیات کرمانشاه به عنوان هیات برتر کاراته کشور خبرداد و اظهار کرد: کسب این عنوان ماحصل تلاش ، برنامه ریزی و همکاری جامعه کاراته استان برای رشد و ارتقاء این رشته بوده و همین رویکرد را امسال نیز دنبال خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امسال هم همانند سال گذشته در بحث شاخص هایی همچون آموزش داوران و مربیان و دانش افزایی آنها، برگزاری مسابقات و میزبانی ها، استعدادیابی و اعزام به رقابت های مختلف برنامه ریزی هایی را خواهیم داشت.

رییس هیات کاراته استان افزود: هرچند سال گذشته در حوزه آموزش داوران و مربیان و بروز رسانی سطح اطلاعات و دانش افزایی آنها برنامه های خوبی اجرا کردیم، اما بااین وجود هنوز ضعف هایی در این زمینه داریم و برای همین کارگاه های تخصصی حقوق ورزشی، علم تمرین، آسیب شناسی ورزشی، روانشناسی ورزشی و فیزیولوژی ورزشی را برای این دو گروه برگزار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهیم در کاراته ایران برند باشیم

می خواهیم در کاراته ایران برند باشیم