مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:502020-05-30بين الملل

30دستگاه دمنده برای مهار آتش سوزی خاییز فراهم شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی رایزنی با استان های همجوار تعداد 30دستگاه دمنده برای مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده خاییز فرستادیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی رایزنی با استان های همجوار تعداد 30دستگاه دمنده برای مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده خاییز فرستادیم.

غلامحسین حکمتیان اصل در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: خواستار همکاری مردم و دوستداران محیط زیست برای عزیمت به محل آتش سوزی و کمک برای مهار آتش سوزی شوند.

وی اظهارکرد: با وجود تلاش نیروهای منابع طبیعی استان و شهرستان برای خاموش کردن آتش اما به علت وزش باد شدید آتش سوزی گسترش یافت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آتش سوزی از ساعات اولیه روز پنج شنبه شروع حادثه و با مشاهده حجم آتش نیروهای منابع طبیعی استان و شهرستان کهگیلویه، مردم و دوستداران محیط زیست برای عزیمت به محل آتش سوزی برای مهار آتش راهی خاییز شدند.

حکمتیان اصل با اشاره به پراکندگی آتش سوزی در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز تصریح کرد: نیروهای انسانی در محاصره ریزش کوه قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30دستگاه دمنده برای مهار آتش سوزی خاییز فراهم شد

30دستگاه دمنده برای مهار آتش سوزی خاییز فراهم شد