مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-30اقتصادي

تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می شود.

مجید صفایی در نشست با مسئولان دفاتر خدمات مسافرتی استان، با بیان اینکه در سال های اخیر ورود گردشگران به استان رو به افزایش بوده است، افزود: دفاتر خدمات مسافرتی نقش مهمی در افزایش جذب گردشگر داخلی و خارجی به کهگیلویه و بویراحمد دارد.

وی تصریح کرد: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری وظیفه دارند تا با فراهم کردن زمینه ارتباطی با دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی داخل و خارج از کشور و با ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر در راستای جذب گردشگران فعالیت کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تا قبل از سال 92 تنها هفت دفتر خدمات مسافرتی در سطح استان وجود داشت که از سال 92 تاکنون تعداد این دفاتر به 23 مورد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، صفایی از ساماندهی دفاتر خدمات مسافرتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد