مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-30سياسي

تامین و تعمیر مسکن زنان سرپرست خانوار در اولویت برنامه های کمیته امداد


رییس کمیته امداد از ارائه 84 هزار خدمت در حوزه مسکن به مددجویان در سال 98 خبر داد و گفت: تامین و تعمیر مسکن زنان سرپرست خانوار و خانواده های ایتام در اولویت برنامه های کمیته امداد در سال جاری است.

- رییس کمیته امداد از ارائه 84 هزار خدمت در حوزه مسکن به مددجویان در سال 98 خبر داد و گفت: تامین و تعمیر مسکن زنان سرپرست خانوار و خانواده های ایتام در اولویت برنامه های کمیته امداد در سال جاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمرتضی بختیاری با تشریح عملکرد این نهاد در حوزه مسکن افزود: در سال 98 ارائه 56 هزار خدمت در حوزه مسکن پیش بینی شده بود که عملکرد کمیته امداد در موضوع مسکن، فراتر از برنامه ریزی انجام شده بود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد سال گذشته 57 هزار مورد تعمیرات واحدهای مسکونی مددجویان را به انجام رساند، ادامه داد: در همین مدت 5640 مورد احداث و خرید مسکن شهری برای مددجویان صورت گرفت.

رییس کمیته امداد از احداث 9200 واحد مسکونی روستایی برای خانواده های تحت حمایت خبر داد و تاکید کرد: 6136 مورد واحد مسکونی نیز با همکاری سپاه پاسداران ساخته و تحویل مددجویان شد.

بختیاری گفت: کمیته امداد احداث و تعمیر حدود 25 هزار و 535 واحد مسکونی آسیب دیده از سیل 98 را در دست اقدام دارد که بخش زیادی از این واحدها تکمیل و تحویل مددجویان شده و مابقی تا شهریور 99 به بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین و تعمیر مسکن زنان سرپرست خانوار در اولویت برنامه های کمیته امداد

تامین و تعمیر مسکن زنان سرپرست خانوار در اولویت برنامه های کمیته امداد