مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-30اقتصادي

محاسبه تعرفه آزاد در صورت استفاده آب برای مصرف دام در روستاهای خراسان شمالی


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: از تابستان امسال استفاده از آب تصفیه شده در روستاهای این استان برای دام با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: از تابستان امسال استفاده از آب تصفیه شده در روستاهای این استان برای دام با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

غلامحسین ساقی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه متاسفانه بسیاری از روستاییان این استان از آب تصفیه شده برای سیراب کردن دام های خود استفاده می کنند، اظهارکرد: یکی از مهمترین دلیل آن پایین بودن بهای آب است که برای دامدار روستایی صرف می کند که از آب لوله کشی شده برای دام های خود استفاده کنند.

وی افزود: این شرکت دارای بند قانونی است که در صورت استفاده از آب شرب برای موارد غیر شرب، تعرفه آن آزاد محاسبه شود.

ساقی ادامه داد: از سوی دیگر انشعابات آب غیرمجاز در روستاها مورد پیمایش قرار می گیرد چراکه تخلفاتی در این زمینه در روستاهای این استان مشاهده شده است.

وی توضیح داد: به عنوان مثال یکی از متقاضیان کنتور آب نصب می کند این درحالی است که یک انشعاب غیرمجاز را نیز به پشت کنتور متصل کرده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: میزان آب بدون درآمد در مناطق شهری استان 24 درصد است که 11 درصد آن پرت و مابقی انشعاب های غیر مجاز و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبه تعرفه آزاد در صورت استفاده آب برای مصرف دام در روستاهای خراسان شمالی

محاسبه تعرفه آزاد در صورت استفاده آب برای مصرف دام در روستاهای خراسان شمالی