مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-30سياسي

سیطره دولت در فضای اقتصادی کشور از مشکلات اصلی اقتصاد است


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک معتقد است یکی از اصلی ترین مشکلاتی که امروز اقتصاد ایران با آن رو به رو است سیطره دولت در فضای اقتصادی کشور است و ما نیاز داریم که در این فضا تغییری ایجاد کنیم.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک معتقد است یکی از اصلی ترین مشکلاتی که امروز اقتصاد ایران با آن رو به رو است سیطره دولت در فضای اقتصادی کشور است و ما نیاز داریم که در این فضا تغییری ایجاد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذبیح الله خداییان در مراسم رونمایی از پنجره واحد کسب و کار اظهار کرد: فضای کسب و کار در هر کشور نشان دهنده وضعیت اقتصادی آن کشور است و ما هر قدر بتوانیم این فضا را رقابتی و سالم کنیم زمینه سرمایه گذاری داخلی و خارجی در اقتصاد فراهم می شود.

وی با اشاره به تاکید قوانین بالادستی کشور بر لزوم بهبود فضای کسب و کار بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشاتشان بر لزوم بهبود فضای کسب و کار تاکید کردند و در کنار آن سیاست های کلی نظام و قانون برنامه ششم توسعه نیز بر این مسئله تاکید جدی دارد.

معاون رییس قوه قضاییه با اشاره به اصل 44 قانون اساسی اظهار کرد: ما مقدمات قانونی لازم برای بهبود فضای کسب و کار را داریم اما متاسفانه هنوز نتوانستیم آن طور که در شان جمهوری اسلامی ایران است فضای محیط را آماده جذب حداکثری سرمایه گذاران کنیم و باید در این زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیطره دولت در فضای اقتصادی کشور از مشکلات اصلی اقتصاد است

سیطره دولت در فضای اقتصادی کشور از مشکلات اصلی اقتصاد است