مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:182020-05-30سياسي

جمع آوری 197 میلیون تومان برای اجرای طرح کمک های مومنانه در همدان


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان همدان از جمع آوری 197 میلیون تومان برای اجرای طرح کمک های مومنانه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خبر داد.

- حجت الاسلام امین رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اردیبهشت ماه طرح کمک مومنانه در جهاد کشاورزی استان همدان برگزار شد، گفت: طبق صحبت های مقام معظم رهبری در نیمه شعبان نسبت به کمک های مومنانه برای نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا اقدام شد.

وی گفت: بر همین اساس از حقوق ماهیانه پرسنل این مجموعه 5 تا 20 درصد برای اختصاص به این امر کسر شد.

وی مبلغ جمع آوری شده برای کمک های مومنانه در جهاد کشاورزی استان همدان را 197 میلیون تومان ذکر کرد و با بیان اینکه تشکل های بخش کشاورزی، اتحادیه ها، خیرین و سایر بخش ها در مجموعه برای تهیه سبد غذایی پای کار آمدند، گفت: 150 بسته غذایی به ارزش 200 هزار تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه افراد نیازمند شناسایی شده و بسته های تهیه شده در شهرستان ها نیز به همین شکل توزیع شد، گفت: کمک های جمع آوری شده در هر شهرستان توزیع و به صورت مستقل انجام گرفته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در طول سال این برنامه تداوم خواهد داشت و در مناسبت های مختلف اقداماتی انجام می شود از جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 197 میلیون تومان برای اجرای طرح کمک های مومنانه در همدان

جمع آوری 197 میلیون تومان برای اجرای طرح کمک های مومنانه در همدان