مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:102020-05-30سياسي

ایران پرمصرف ترین کشور در انرژی برق است/ضرورت بازسازی کابل های برق فرسوده گیلان


نماینده ولی فقیه در گیلان استفاده با بیان اینکه ایران پرمصرف ترین کشور در انرژی برق است، گفت: در بیشتر نقاط گیلان تیر و کابل های برق فرسوده هستند و نیاز به بازسازی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با مدیرعامل و معاونان شرکت توزیع نیروی برق استان با تسلیت ایام رحلت امام (ره) اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حتی روستاهای اطراف شهرها برق نداشتند.

وی به برق دار شدند بیشتر روستاهای کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رفاه ایجادشده، به برکت جمهوری اسلامی و خون شهدا است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شاکر خدای متعال، انقلاب اسلامی و خون شهدا هستیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم ما از نعمت برق برخوردارند درعین حال پرمصرف ترین کشور در انرژی برق هستیم و این اسراف است.

فلاحتی بر آسیب شناسی صنعت برق به ویژه برق گیلان تأکید کرد و گفت: برخی از آسیب ها ناشی از برنامه های کشوری و وزارت نیرو است و شرکت های استانی مجری این برنامه ها هستند.

وی نوسازی کابل های برق را نخستین موضوع در آسیب شناسی صنعت برق دانست و بیان کرد: در بیشتر نقاط گیلان تیر و کابل های برق فرسوده هستند و نیاز به بازسازی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران پرمصرف ترین کشور در انرژی برق است/ضرورت بازسازی کابل های برق فرسوده گیلان

ایران پرمصرف ترین کشور در انرژی برق است/ضرورت بازسازی کابل های برق فرسوده گیلان