مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:002020-05-30حوادث

42 نفر در حوادث رانندگی در آذربایجان شرقی جان باختند/ مصدوم شدن 750 نفر


مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی گفت: مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در فروردین امسال ارجاعی به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی 42 نفر بود.

- علی صفایی فرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در فروردین امسال ارجاعی به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی 42 نفر بود که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد کشته ها 58 نفر بوده حدود 28 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت در استان 38 نفر مرد و 4 نفر زن بودند که هرکدام به ترتیب 17 و 67 درصد کاهش یافته است.

صفایی فرد گفت: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت به ترتیب با 28 فوتی در جاده های برون شهری و روستایی، 11 نفر در مسیرهای درون شهری، یک نفر در جاده های خارج از استان و نامعلوم و سایر راهها گزارش شده است، همچنین در طی مدت مذکور یک نفر از این تعداد نیز خارج از حریم جاده (موارد غیرترافیکی) و یک نفر نیز با فاصله بیش از 30 روز از زمان تصادف فوت کرده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با اعلام اینکه در طی فروردین امسال تعداد مصدومان حوادث رانندگی مراجعه کننده به ادارات پزشکی قانونی استان 750 نفر بوده است گفت: از این تعداد 600 نفرمرد و 150 نفر زن بودند، این آمار در مقایسه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 نفر در حوادث رانندگی در آذربایجان شرقی جان باختند/ مصدوم شدن 750 نفر

42 نفر در حوادث رانندگی در آذربایجان شرقی جان باختند/ مصدوم شدن 750 نفر