مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 07:452020-05-30سياسي

مجلس یازدهم همین ابتدا برخی روندهای پارلمان را اصلاح کند


دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم گفت: اگر ما اعتقاد داریم یک مجلس انقلابی آغاز به کار کرده و بناست اقدامات آن هم جهادی و انقلابی باشد باید همین ابتدای کار یک سری روندها در مجلس اصلاح شود.

- محمد زادمهر دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم و همچنین ضمن تبریک به منتخبان این دوره گفت: جایگاهی که نمایندگان مجلس و اعضای هیات رییسه به دست آوردند و این سعادت و فرصتی که برای خدمت به مردم پیدا کردند، بسیار مهم است و از این بابت باید به آن ها تبریک گفت و انشالله آنها از این فرصتی که به دست آمده به خوبی استفاده کنند.

زادمهر تاکید کرد: باتوجه به شعارهای انتخاباتی نمانیدگان، مهمترین نکته که هم اکنون باید به آن توجه شود بحث اصلاح روندهاست، هیئت رییسه جدیدمجلس باید سعی کنند مجلس به جایگاه اصلی خودش بعنی به راس امور بازگردد.

وی تصریح کرد: منتخبان مجلس باید به قانون اساسی اعتقاد داشته باشند که براساس این قانون همه نمایندگان با هم برابر هستند و این آرای نمایندگان است که خط و مشی و نظر مجلس را نسبت به مسائل مختلف مشخص و تعیین می کند و رییس مجلس و هیئت رییسه جایگاه تعیین کننده خط مشی مجلس را ندارند، رییس مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم همین ابتدا برخی روندهای پارلمان را اصلاح کند

مجلس یازدهم همین ابتدا برخی روندهای پارلمان را اصلاح کند