مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 07:452020-05-30اقتصادي

نمایشگاه صنایع دستی معبدهندوهای بندرعباس برای نوروزگاه 98 راه اندازی شده بود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: نمایشگاه صنایع دستی معبدهندوها با تصمیمات استانی و برای اجرای نوروزگاه 98 راه اندازی شده بود.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: نمایشگاه صنایع دستی معبدهندوها با تصمیمات استانی و برای اجرای نوروزگاه 98 راه اندازی شده بود.

رضا برومند صبح امروز (10 خردادماه) با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه صنایع دستی واقع در ضلع شمال غربی معبد هندوها بنا به تقاضای صنعتگران صنایع دستی حاضر در چهارمین نمایشگاه ملی صنایع دستی (8 آذر 1397 افتتاح شد) و درخواستی که این صنعتگران از استاندار داشتند و همچنین بر اساس تصمیم های استانی به طور موقت ساخته شد تا مکانی برای عرضه و فروش محصولات صنایع دستی استان باشد.

وی با اشاره به اینکه عملیات شروع ساخت این نمایشگاه در بهمن 1397 آغاز شد، افزود: این نمایشگاه با سازه های فلزی و حصیری متناسب با شرایط آب و هوایی و جاذبه های صناعی دستی استان ساخته و در برنامه نوروز 1398 به عنوان بخشی از برنامه نوروزگاه استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان ادامه داد: بعد از نوروزگاه 1398 بنا به تقاضای صنعتگران صنایع دستی که در برنامه نوروزگاه حضور داشتند و همچنین با تجربه ای که از فروش صنایع دستی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنایع دستی معبدهندوهای بندرعباس برای نوروزگاه 98 راه اندازی شده بود

نمایشگاه صنایع دستی معبدهندوهای بندرعباس برای نوروزگاه 98 راه اندازی شده بود