مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 07:402020-05-30دانش

تصمیم درباره امتحانات دانشگاه آزاد براساس آخرین وضعیت شهرها


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه هم سلامت دانشجویان مهم است و هم استانداردهای علمی امتحانات گفت: درباره امتحانات پایان ترم براساس آخرین وضعیت شهرها تصمیم گیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی طهرانچی در پستی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد به تشریح نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم و آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری امتحانات به صورت مجازی و حضوری پرداخت.

وی در این پست اینستاگرامی نوشت: در آغاز بر خود واجب می دانم از همه شما دانشجویانی که به صورت فعال و به اشکال مختلف، مسائل و مشکلات مربوط به آموزش مجازی را با بنده و همکارانم در میان گذاشتید و نیز با مشارکت قابل توجه خود به ما در برگزاری بیش از 1 میلیون و 500 هزار کلاس مجازی برخط در بازه فروردین تا خرداد یاری رساندید، تشکر و قدردانی کنم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در این شرایط کرونایی عدم قطعیت ها بسیار است.

خوشبختانه دانشگاه، خود را با شرایط پیچیده و نامعلوم موجود منطبق کرده است و در این مرحله نیز برای برگزاری امتحانات چه به صورت مجازی و چه به شکل حضوری آماده است.

طهرانچی خاطرنشان کرد: دانشگاه حتی با ویژگی منحصر به فرد خود به کمک نظام آموزش عالی آمده است و در حال آماده سازی مقدمات اجرای طرح آزمون در شهر محل زندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم درباره امتحانات دانشگاه آزاد براساس آخرین وضعیت شهرها

تصمیم درباره امتحانات دانشگاه آزاد براساس آخرین وضعیت شهرها