مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 07:352020-05-30بين الملل

اعتراض جیمی کیمل به رفتار نژادپرستانه ترامپ/ پلیس قاتل رها شد


جیمی کیمل شب پیش در سخنانی غم انگیز و جدی، نظرات خود را در مورد مردی سیاه پوست که بی دلیل در مینیاپولیس توسط پلیس کشته شد مطرح کرد و ترامپ را به چالش کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، جیمی کمیل مجری سرشناس تلویزیون آمریکا شب پیش در مونولوگی غم انگیز و جدی نظرات خود را در مورد مرگ جورج فویلد در مینیاپولیس اعلام کرد.

وی با یادآوری اینکه روزهای بدی در هفته ای بد دارد تجربه می شود و مردم به ویژه در مینیاپولیس از اینکه مردی سیاهپوست بر اثر خشونت بی دلیل پلیس کشته شد و پلیسی که قاتل مرد بود و سه پلیس دیگر که شاهد این خشونت بودند بدون مجازات تنها از اداره پلیس اخراج شدند، گفت: واقعیت این مورد نشان دهنده اعمال بی معنی از خشونتی است که توسط یک رفتار بی معنی خشونت بار اعمال شد و نشان داد این حلقه ای است که ما در آن گیر کرده ایم.

کیمل در ادامه گفت: اما از آن بدتر توییت ترامپ است که گفت به معترضان شلیک خواهد شد.

وی با خواندن توییت ترامپ که گفت اگر اعتراض ها و تخریب در خیابان ادامه یابد ارتش وارد عمل می شود، گفت ارتش آمریکا در برابر آمریکایی ها؟ رییس جمهور دارد مردم آمریکا و به ویژه سیاهان را تهدید می کند.

وی افزود: من به ویژه می خواهم این سوال را برای افراد سالمندتر که درگیری های نژادی را پیش تر دیده اند مطرح کنم: آیا این واقعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض جیمی کیمل به رفتار نژادپرستانه ترامپ/ پلیس قاتل رها شد

اعتراض جیمی کیمل به رفتار نژادپرستانه ترامپ/ پلیس قاتل رها شد