مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-30اقتصادي

اولتیماتوم فرماندار نهاوند به مدیران


فرماندار شهرستان نهاوند اعلام کرد: مدیران شهرستان همانند گذشته حمایت شده و می شوند اما اگر مدیری نتواند در سال «جهش تولید» پاسخگوی تعهدات دستگاه خود باشد ناچار به تغییرات هستیم.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند اعلام کرد: مدیران شهرستان همانند گذشته حمایت شده و می شوند اما اگر مدیری نتواند در سال جهش تولید پاسخگوی تعهدات دستگاه خود باشد ناچار به تغییرات هستیم.

مراد ناصری شنبه 10 خردادماه در نشست بررسی طرح ها و مشکلات در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهاوند، گفت: وضعیت آسفالت محور نهاوند- نورآباد، تعیین تکلیف زیرگذر سه راهی شهرک و زیرگذر کفراش، ادامه دوبانده شدن محور گیان، پیشبرد سند توسعه راهبردی شهرستان در حوزه راه ها و راه اندازی کارخانه آسفالت از مهمترین مشکلات و مطالبات مردم شهرستان است به طوریکه شهروندان را با مشکلات عدیده ای مواجه می کند.

وی با بیان اینکه ثبات مدیریت در نهاوند بر پایه کار، تلاش، شایستگی و رضایتمندی مردم از مدیران است، افزود: مدیران شهرستان همانند گذشته حمایت شده و می شوند اما اگر مدیری نتواند در سال جهش تولید پاسخگوی تعهدات دستگاه خود باشد ناچار به تغییرات هستیم که نباید این موضوع سیاسی جلوه داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم فرماندار نهاوند به مدیران

اولتیماتوم فرماندار نهاوند به مدیران