مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 07:202020-05-30اقتصادي

واریز کفاره 10 میلیاردی جمع آوری شده ازسوی هلال به حساب نیازمندان


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از جمع آوری 10 میلیارد ریالی کفاره روزه از سوی هلال احمر خبر داد و گفت: با توجه به مسائل شرعی مربوط به کفاره این رقم صرفا با امکان خرید از نانوایی ها در حساب حدود 10 هزار خانوار جزو دهک های پایین درآمدی جامعه واریز خواهد شد.

- رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از جمع آوری 10 میلیارد ریالی کفاره روزه از سوی هلال احمر خبر داد و گفت: با توجه به مسائل شرعی مربوط به کفاره این رقم صرفا با امکان خرید از نانوایی ها در حساب حدود 10 هزار خانوار جزو دهک های پایین درآمدی جامعه واریز خواهد شد.

محمد نصیری در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی که درپی شیوع ویروس کرونا برای طبقات کمتر برخوردار جامعه به وجود آمده بود، امسال برای اولین بار با اخذ موافقت نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، طرح جمع آوری کفاره را آغاز کردیم.

همانطور که می دانید پیش از این بهزیستی و کمیته امداد مسئولیت جمع آوری فطریه و کفاره را داشتند اما امسال با توجه به وضعیت موجود ما در بحث جمع آوری کفاره روزه نیز ورود کردیم؛ اما در مورد فطریه با توجه به مسائل شرعی که پیرامون نحوه دریافت و زمان هزینه کرد آن وجود دارد، جمعیت هلال احمر ورود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز کفاره 10 میلیاردی جمع آوری شده ازسوی هلال به حساب نیازمندان

واریز کفاره 10 میلیاردی جمع آوری شده ازسوی هلال به حساب نیازمندان