مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 07:202020-05-30سياسي

کاهش قابل توجه موارد فوتی ناشی از کرونا در استان مرکزی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: موارد فوتی ناشی از کرونا در استان مرکزی به شدت کاهش یافته است.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: موارد فوتی ناشی از کرونا در استان مرکزی به شدت کاهش یافته است.

بهروز اکرمی دهم خردادماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در موضوع شیوع ویروس کرونا، پنج شهرستان استان مرکزی در وضعیت کم خطر و سفید و هفت شهرستان در وضعیت زرد با خطر متوسط قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ شهرستانی در استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار ندارد، گفت: به لحاظ تعداد ابتلا به ویروس کرونا جزو 10 استان پایین جدول رده بندی هستیم، اما با توجه به اینکه برخی از همسایگان استان مرکزی مثل استان خوزستان و لرستان شرایط ویژه ای دارند انتظار می رود مردم در مراودات با اهالی این استان ها رعایت بیشتری داشته باشند و تردد را محدود کنند.

اکرمی افزود: امیدواریم با توجه به اینکه هنوز خطر ویروس وجود دارد مردم همچنان الزامات بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم شرایط سخت را کنترل کنیم و وضعیت هفت شهرستان دیگر استان را به سمت شرایط سفید سوق دهیم.

سخنگوی قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی اضافه کرد: در حال حاضر 12 نفر بستری در استان داریم که در 6 بیمارستان بستری هستند و خوشبختانه موارد فوتی به شدت کاهش داشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قابل توجه موارد فوتی ناشی از کرونا در استان مرکزی

کاهش قابل توجه موارد فوتی ناشی از کرونا در استان مرکزی