مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 07:052020-05-30سياسي

مناسب سازی اتومبیل و خودرو برای 58 معلول شهر کاشان


رییس اداره بهزیستی کاشان از مناسب سازی اتومبیل و خودرو برای 58 معلول شهر کاشان خبر داد.

- ام البنین متقی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات افراد دارای معلولیت در استفاده از خودرو است، اظهار داشت: به همین منظور کارگروهی با عنوان مناسب سازی در شهرستان کاشان ایجاد شده تا زمینه را برای استفاده آسان افراد دارای معلولیت از خودرو و منزل مهیا کند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال 98 برای 58 نفر از افراد دارای معلولیت کاشان اتومبیل و منزل آنها مناسب سازی شده است، ابراز داشت: در این کارگروه برای دسترسی آسان معلولین به محیط خارج از منزل و مناسب سازی اماکن عمومی، ادارات، ارگان ها و نهادها، پارک ها و معابر نیز اقداماتی در حال انجام است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان کاشان با بیان اینکه مناسب سازی فقط جنبه فیزیکی ندارد، تصریح کرد: ما باید جامعه ای داشته باشیم که برای همه افراد دسترس پذیر باشد و به غیر از دسترسی پذیری فیزیکال به دنبال دسترس پذیری نرم افزاری با استفاده از تکنولوژی نیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی کاشان بعد از شهر اصفهان با داشتن بیشترین موارد و بیشترین رقم هزینه کرد پیشتاز مناسب سازی برای افراد معلول در استان اصفهان است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته در بخش مناسب سازی مسکن تعداد 45 منز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی اتومبیل و خودرو برای 58 معلول شهر کاشان

مناسب سازی اتومبیل و خودرو برای 58 معلول شهر کاشان