مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:502020-05-30فرهنگي

جشنواره مستند سیما فرصتی برای آثار دیده نشده/ حق پخش افزایش یافت


دبیر جشنواره «مستند سیما» بیان کرد حق پخش و مبلغ جوایز اهدایی این رویداد نسبت به دوره های قبل افزایش 50 درصدی خواهد داشت.

- دبیر جشنواره مستند سیما بیان کرد حق پخش و مبلغ جوایز اهدایی این رویداد نسبت به دوره های قبل افزایش 50 درصدی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر نشست خبری چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند با حضور سلیم غفوری مدیر شبکه مستند صبح امروز شنبه 10 خرداد ماه برگزار شد.

سلیم غفوری مدیر شبکه مستند و دبیر جشنواره مستند سیما در ابتدای این نشست گفت: امسال چهارمین دوره از جشنواره مستند سیما برگزار می شود.

یکی از تغییرات این دوره از جشنواره نسبت به دوره های دیگر این است که حق پخش آثار در بخش رقابتی جشنواره 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

بر همین اساس حق پخش آثار کوتاه 1.

5 میلیون تومان، حق پخش مستندهای نیمه بلند 3 میلیون تومان و حق پخش مستندهای بلند 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین جوایز این دوره از جشنواره نیز نسبت به سال گذشته با 50 درصد افزایش به منتخبان تقدیم می شود و امیدوارم با شرایط فعلی تمهیدات خوبی را برای حمایت از مستندسازان انجام دهیم.

اختصاص بخش ویژه به کرونا دبیر جشنواره مستند سیما در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: برای اولین بار جوایز تخصصی در رشته هایی مانند تدوین، تصوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره مستند سیما فرصتی برای آثار دیده نشده/ حق پخش افزایش یافت

جشنواره مستند سیما فرصتی برای آثار دیده نشده/ حق پخش افزایش یافت