مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:452020-05-30اقتصادي

1100 حلقه چاه غیر مجاز در فارس پر خواهند شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: در سال 99 در شرایط ایده آل هزار و 100 چاه غیر مجاز در راستان فارس مسلوب المنفعه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمودرضا رضایی کوچی در کارگروه حفظ منابع ابی در استان بیان کرد: بیش از 4 هزار و 400 چاه غیر مجاز در استان فارس وجود دارد که بر اساس برنامه ریزی مبارزه با چاه های غیر مجاز مقرر شده تا امسال 25 درصد از چاه های غیر مجاز مسلوب المنفعه و پر شوند.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: تولید برنج در استان فارس به علت استراتژیک بودن و همچنین قیمت مناسب رواج داشته و کشاورزان علاقه مند هستند تا نسبت به کشت برنج در استان فارس اقدام کنند.

او اضافه کرد: همه دستگاه های اجرایی موظف هستند تا در راستای حفظ منابع غابی نسبت به همکاری با دستگاه های مختلف در راستای جلوگیری از هدر رفت آب اقدام کنند این در حالی است که حجم آب پشت سدهای استان فارس اکنون به 2 میلیارد متر مکعب رسیده که از این میزان 1 میلیارد و 500 میلیون متر مکعب آن قابل استفاده است معاون استاندار فارس همچنین بر مبارزه با متخلفات تاکید کرد و تصریح کرد: اگر با متخلفان بر اساس قانون و با برنامه ریزی مقابله شود شاهد خواهیم بود که میزان تخلف در این بخش کاهش چشم گیری خواهد داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 حلقه چاه غیر مجاز در فارس پر خواهند شد

1100 حلقه چاه غیر مجاز در فارس پر خواهند شد