مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-30ورزشي

مخالفت کشورهای شرق قاره با برگزاری متمرکز لیگ قهرمانان آسیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نوشته روزنامه الرایه قطر، در حالی که فدراسیون فوتبال برخی کشورها، زمان آغاز مسابقات داخلی را به صورت رسمی اعلام کرده اند، - کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در انتظار مشخص شدن برنامه و سرنوشت مسابقات لیگ های داخلی در برخی کشورهای آسیایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، به نوشته روزنامه الرایه قطر، در حالی که فدراسیون فوتبال برخی کشورها، زمان آغاز مسابقات داخلی را به صورت رسمی اعلام کرده اند، کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتظار اعلام برنامه و سرنوشت مسابقات داخلی در سایر کشور های آسیایی است تا درباره تقویم بازی ها و تکمیل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیری کند.

AFC در انتظار اعلام نظر فیفا در مورد بازی های باقیمانده مرحله مقدماتی جام جهانی قطر و جام ملت های آسیاست.

الرایه در ادامه نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با سختی های بزرگی برای تعیین زمان آغاز لیگ قهرمانان آسیا مواجه است، چرا که تاکنون فدراسیون های کمی درباره ادامه مسابقات داخلی و زمان برگزاری آن تصمیم گیری کرده اند.

فدراسیون قطر اعلام کرده لیگ ستارگان را از 24 جولای آغاز می کند، لیگ های کره جنوبی و سوریه آغاز شده اند، لیگ استرالیا از اواسط جولای آغاز می شود و مسابقات لبنان هم لغو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت کشورهای شرق قاره با برگزاری متمرکز لیگ قهرمانان آسیا

مخالفت کشورهای شرق قاره با برگزاری متمرکز لیگ قهرمانان آسیا