مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-30اقتصادي

تلاطم در بازار موبایل


دبیر انجمن واردکنندگان موبایل می گوید، کاهش واردات به جهت عدم تخصیص ارز مسبب قاچاق تلفن همراه به کشور شده است.

این در حالی است که رییس اتحادیه فروشندگان موبایل معتقد است، - رفتار واردکنندگان بی ثبات کننده است و رجیستری استفاده از موبایل، قاچاق را غیر ممکن می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: افزایش قیمت ها در بازار گوشی تلفن همراه چندی است که گلایه های عدیده مردم را سبب شده است.

موضوعی که فعالان بازار دلایل مختلفی را برای آن مطرح می کنند، همه گیری بیماری کووید-19 و در پی آن افزایش تقاضا و کاهش عرضه، افزایش نرخ ارز و مشکلات ثبت سفارش از جمله این دلایل است که بسیاری از این فعالان به آن اشاره می کنند.

اما دو موضوع افتراقی نیز در میان دلایل چنین شیب قیمتی وجود دارد؛ یکی ادعای دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه است که می گوید دلیل این افزایش قیمت کاهش واردات است که به دلیل عدم تخصیص ارز رخ داده و سبب قاچاق هم شده و دیگری ادعای رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه است که دلایل انجمن واردکنندگان را رد می کند و به شهروند می گوید، اقدامات بی ثبات کننده تعدادی از واردکنندگان تلفن همراه از جمله جدی ترین دلایل افزایش قیمت ها در بازار موبایل کشور است و اگر هم قاچاقی صورت گیرد که به نظر این طور نیست، باید دلایل آن را در رفتار وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاطم در بازار موبایل

تلاطم در بازار موبایل