مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:002020-05-30اقتصادي

خیابان تشنگی!


روی دامنه پُرچین تپه های اهواز، دور از شلوغی آپارتمان های قدبلند و اتوبان های کِشدار، مردمی زندگی می کنند که برای داشتن آب، باید در صف بایستند و یا ساعت ها منتظر بمانند تا شاید قطره ای آب، - از شیر آبِ خانه هاشان چکه کند و بتوانند روزگار بگذرانند.

مردم خیابان یک فرعی حصیرآباد اهواز سال ها است با مشکل آب دست و پنجه نرم می کنند و روزگار خود را با لوله ها و شلنگ های آبی که از وسط خیابان به درون خانه ها کشیده شده می گذرانند اما در این روزها که شیوع کرونا مصرف آب را چند برابر کرده است، آن ها مانده اند بی آب! این خیابانِ فرعی شیب دار که حتی آسفالت درست و حسابی ندارد، پُر است از لوله های سبز و سفید آب که از ابتدای خیابان تا آخر کشیده شده و کوچه را رنگی کرده اند اما آبی نیست که از طریق آن ها به خانه ها برسد و بی آبی صدای مردم را درآورده است.

همیشه در بدبختی و بی آبی زندگی می کنیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مردهای ساکن این خیابان که حدود 30 سال است در خانه ای کوچک زندگی می کند، با گلایه از وضعیت بسیار بد آب می گوید: باید کسی به فکر مردم این منطقه باشد که نیست.

هر سال به ما قول می دهند که وضعیت را درست می کنند اما هیچ وقت این محله وضعیتش درست نمی شود و مردم همیشه در بدبختی و بی آبی زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان تشنگی!

خیابان تشنگی!