مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:502020-05-30اجتماعي

صید ماهی خاویار در سفیدرود ممنوع/ با صیدکنندگان غیرمجاز ماهی برخورد می شود


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه از کشف سه رشته دام برای صید غیرمجاز ماهی خاویار در رودخانه سفیدرود خبر داد.

- جعفر میرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستانه اشرفیه با ممنوع اعلام شدن صید ماهی در استان گیلان اظهار کرد: صیادان گیلانی تا اوایل فروردین اجازه صید در دریای خزر و رودخانه سفید رود را داشته و بعدازاین تاریخ به علت شروع فصل تخم گزاری صید ماهی در گیلان ممنوع اعلام شده است.

وی با اشاره کشف سه رشته دام برای صید ماهی خاویار گفت: در چند روز اخیر گزارشاتی در خصوص صید غیرقانونی ماهی خاویار در رودخانه سفید روز به سازمان حفاظت محیط زیست اعلام شد که مأموران یگان حفاظت محیط زیست پس از حضور در محل و بررسی های انجام شده تعداد سه رشته دام حاوی 200 عدد قلاب از نوع قرماق را کشف و جمع آوری کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه با اذعان به اینکه نوع دام استفاده شده برای صید ماهی خاویار قرماق بوده است، تصریح کرد: این نوع از دام به صورت رشته ای بوده و در حالت افقی در دریا قرار داده می شود.

فقط می توان از آن در صید ماهیان خاویاری و غضروفی استفاده کرد.

میرزایی صید ماهی در رودخانه سفیدرود منوط به دریافت پروانه صید دانست و افزود: بر اساس اعلام سازمان شیلات و اداره کل محیط زیست صید هرگونه ماهی در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید ماهی خاویار در سفیدرود ممنوع/ با صیدکنندگان غیرمجاز ماهی برخورد می شود

صید ماهی خاویار در سفیدرود ممنوع/ با صیدکنندگان غیرمجاز ماهی برخورد می شود