مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:402020-05-30دانش

نحوه برگزاری کلاس های عملی نیمسال دوم تربیت مدرس اعلام شد


بر اساس تصمیم ستاد بازگشایی دانشگاه تربیت مدرس، امکان برگزاری دروس عملی به صورت حضوری و فشرده برای کلیه دانشجویان دکتری از 17 خرداد تا 5 تیر فراهم شد.

- بر اساس تصمیم ستاد بازگشایی دانشگاه تربیت مدرس، امکان برگزاری دروس عملی به صورت حضوری و فشرده برای کلیه دانشجویان دکتری از 17 خرداد تا 5 تیر فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد که با تصمیم ستاد بازگشایی دانشگاه، امکان برگزاری دروس عملی به صورت حضوری و فشرده در مرحله اول برای کلیه دانشجویان دکتری فراهم شده است.

کلیه کلاس های دروس نظری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تا پایان نیمسال جاری کماکان به صورت مجازی و از طریق سامانه یادگیری ترکیبی دانشگاه (LMS) ادامه و اتمام خواهد یافت.

همچنین با هماهنگی معاونت دانشجویی دانشگاه مقرر شد تا ضمن رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و رعایت اصل حداقل تراکم حضور دانشجویان در خوابگاهها، کلاس های عملی به صورت محدود به مدت حداکثر 3 هفته از تاریخ 17 خرداد تا 5 تیرماه 1399 برگزار شود.

رعایت پروتکل ابلاغی مرکز بهداشت و درمان دانشگاه، مبنی بر لزوم بررسی سلامت دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان بر اساس راهنمای گام دوم مبارزه با بیماری کووید19 وزارت بهداشت و تکمیل فرم های خوداظهاری سلامت دانشگاهیان در زمان بازگشایی دانشگاه و طول بازه ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری کلاس های عملی نیمسال دوم تربیت مدرس اعلام شد

نحوه برگزاری کلاس های عملی نیمسال دوم تربیت مدرس اعلام شد