مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:402020-05-30اقتصادي

خلاء قانونی در تأمین اتوبوس برای پایتخت


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران به ضرورت تصویب قوانینی جهت خرید اتوبوس برای پایتخت در مجلس اشاره کرد و گفت: بیش از 50 درصد ناوگان اتوبوسرانی به شدت فرسوده است.

- محمود ترفع، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران در گفت وگو با  خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره نقش مجلس در افزایش اتوبوس های پایتخت اظهارداشت: با توجه به اینکه قیمت بلیط حمل و نقل عمومی واقعی نیست و نهادهایی مانند شورای شهر، فرمانداری و سازمان حمایت از مصرف کنندگان اجازه تعیین نرخ بر مبنای قیمت تمام شده را نمی دهند لذا باید قوانینی جهت پرداخت یارانه بلیط و همچنین یارانه برای خرید اتوبوس تصویب شود.

وی افزود: نیمی از جابه جایی های ناوگان اتوبوسرانی تهران از طریق خطوط بی آر تی و نیمی از طریق بخش خصوصی انجام می شود و این در حالی است که بیش از 50 درصد ناوگان به شدت فرسوده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی پایتخت دارای 5800 دستگاه اتوبوس است که 54 درصد آنها فرسوده هستند، همچنین بیش از نیمی از ناوگان به سن بازنشستگی رسیده است و همین موضوع، آماده به کار نگه داشتن اتوبوس ها را سخت و دشوار کرده است.

ترفع گفت: همکاری دولت برای اختصاص و تأمین اتوبوس برای پایتخت بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاء قانونی در تأمین اتوبوس برای پایتخت

خلاء قانونی در تأمین اتوبوس برای پایتخت