مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:402020-05-30بين الملل

آمریکا به استقرار نیروهایش در تونس اشاره کرد


فرماندهی نظامی آمریکا در آفریقا هشدار داد، با بالا گرفتن درگیری ها در لیبی به دلیل دخالت روسیه، امنیت شمال قاره آفریقا به عاملی نگران کننده تبدیل شده است.

- فرماندهی نظامی آمریکا در آفریقا هشدار داد، با بالا گرفتن درگیری ها در لیبی به دلیل دخالت روسیه، امنیت شمال قاره آفریقا به عاملی نگران کننده تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، استیون تاونسند، فرمانده فرماندهی نظامی آمریکا در آفریقا (آفریکام) اعلام کرد که در تماسی تلفنی با عماد الحزقی، وزیر دفاع تونس درباره تضمین امنیت منطقه ای گسترده تری با توجه به ادامه خشونت ها در لیبی گفت وگو کرده و با توجه به افزایش نگرانی ها درباره امنیت منطقه شمال آفریقا در سایه استمرار دخالت های روسیه در لیبی و دامن زدن به درگیری ها در این کشور، راهکارهای جدیدی را برای رفع نگرانی های امنیتی متقابل با تونس بررسی کرد.

تاونسند در ادامه بر پایبندی آمریکا به همکاری با شرکت های آفریقایی برای مقابله با چالش های مشترک با توجه به ادامه تهدیدهای شبکه های تروریستی و طرف های خرابکار تاکید کرد.

همچنین فرماندهی ارتش آمریکا در آفریقا روز جمعه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، به دلیل نگرانی ها از فعالیت روسیه در لیبی، یکی از تیپ های آن به دنبال کمک امنیتی به تونس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به استقرار نیروهایش در تونس اشاره کرد

آمریکا به استقرار نیروهایش در تونس اشاره کرد