مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:302020-05-30سياسي

عدم دریافت تسهیلات از سوی منتخبان مجلس موجب اعتماد مردم می شود


عدم دریافت تسهیلات مسکن از سوی نمایندگان مجلس و قرار دادن آن در صندوق هایی برای کمک به معیشت یا اشتغال مردم و محرومین شده موجب همدلی و اعتماد مردم به مسئولین نظام می شود.

- علی سلطانی وش فعال سابق دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به توییت یکی از نمایندگان مجلس یازدهم مبنی بر عدم دریافت مبلغ 500 میلیونی حق مسکن توسط نمایندگان مجلس گفت: با هر قرائتی از عدالت توزیعی و از منظر مردم کشوری که در دل انواع بحران های اقتصادی و معیشتی دست و پا می زنند بخواهیم به این ماجرا نگاه کنیم، این مساله را ناعادلانه و ویژه خواری می دانیم.

وی افزود: نباید کاری کرد که تلقی مردم این باشد که فشار اقتصادی و جنگ اقتصادی برای مردم است و مسئولین باید در رفاه کامل و بدون هیچ دغدغه ای به زندگی خود ادامه بدهند.

این فعال سابق دانشجویی افزود: حتی کمک به اجاره مسکن نمایندگان محترم مجلس می توانست به صورت معتدل و عادلانه ای صورت بگیرد که درک و هضمش برای مردم تسهیل شود.

مثلا و دیعه مسکن متناسب با اجاره یک باب مسکن در حوالی بهارستان محاسبه شود و به نمایندگان پرداخت شود و بعد از اتمام دوران نمایندگی ملزم به پس دادن آن باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم دریافت تسهیلات از سوی منتخبان مجلس موجب اعتماد مردم می شود

عدم دریافت تسهیلات از سوی منتخبان مجلس موجب اعتماد مردم می شود