مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:152020-05-30بين الملل

حساسیت صهیونیست ها به حضور فعال نُجَباء در غزه


یک اندیشکده صهیونیستی با اشاره به برگزاری کنفرانسی ضدآمریکایی و همچنین توزیع کمک های انسان دوستانه در غزه، فعالیت های جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در فلسطین را زیر ذره بین قرار داد.

- یک اندیشکده صهیونیستی با اشاره به برگزاری کنفرانسی ضدآمریکایی و همچنین توزیع کمک های انسان دوستانه در غزه، فعالیت های جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در فلسطین را زیر ذره بین قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اندیشکده صهیونیستی موسوم به آگاهی های اطلاعاتی و ضد ترور (وابسته به مرکز میراث اطلاعاتی اسراییل) خبر توزیع بسته های حمایتی به مناسبت ماه مبارک رمضان بین خانواده های ایثارگر فلسطینی ساکن غزه توسط جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء را مورد توجه قرار داد.

در گزارش این اندیشکده که با هدف هشدار به نخبگان سیاسی ـ امنیتی اسراییل تنظیم و منتشر می شود، آمده است: جنبش نُجَباء ـ گروه شیعه عراقی وابسته به ایران ـ به صورت شبانه در مناطق شمالی نوار غزه بسته های غذایی، بهداشتی و هدایای رمضانی توزیع کرده است.

نویسنده گزارش سپس با مراجعه به آرشیو رسانه های محور مقاومت، ادامه داده است: البته بار اول نیست که اطلاعاتی از فعالیت این جنبش در غزه انتشار می یابد؛ پیش تر نیز اداره روابط بین الملل نُجَباء کنفرانسی را تحت عنوان آمریکا شیطان بزرگ برای بررسی آنچه نقش آمریکا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت صهیونیست ها به حضور فعال نُجَباء در غزه

حساسیت صهیونیست ها به حضور فعال نُجَباء در غزه