مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:152020-05-30اقتصادي

در چند سال اخیر به جز دو یا سه سال رشد سرمایه گذاری مثبت نبود


وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه باید کاهش زمان راه اندازی کسب و کار به سه روز را جشن گرفت، گفت: در چند سال اخیر به جز دو سه سال رشد سرمایه گذاری ما مثبت نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس فرهاد دژپسند در مراسم افتتاح رسمی راه اندازی پنجره واحد شروع کسب و کار که در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد، با اشاره به افتتاح پنجره واحد،  گفت: امروز بواسطه گسترش نقش، سهم و دامنه فعالیت بخش خصوصی روز مبارکی است.

  وزیر امور اقتصاد و دارایی بیان داشت: امروز آغاز یک فعالیت مهم است و بخشی از ملت ایران  که دارنده سهام عدالت بودند  و مالکیت آن را داشتند به مدیریت آن رسیده اند و امروز می توانند با انتخاب یا به سهام داری آن تداوم ببخشند و یا افرادی که نیاز دارند با تبدیل سهم به ریال و یا تبدیل به سهام دیگر اقدام کنند.

  * باید کاهش زمان راه اندازی کسب و کار به سه روز را جشن گرفت وی با اشاره به طولانی بودن فرآیند آغاز یک کسب و کار بیان داشت: ما برای کوتاه کردن زمان این فرآیند با ولع بحث می کنیم در حالی که کشورهایی را سراغ داریم که فرآیند راه اندازی و اخذ مجوزهای یک کسب و کار فقط نیم روز طول می کشد.

  دژپسند  با اشاره به اینکه بطور متوسط پیش از این  72 و نیم روز لازم بود که یک فعال اقتصادی کسب و کار خود را راه اندازی کند بیان داشت: با راه اندازی پنجره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در چند سال اخیر به جز دو یا سه سال رشد سرمایه گذاری مثبت نبود

در چند سال اخیر به جز دو یا سه سال رشد سرمایه گذاری مثبت نبود