مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:102020-05-30سياسي

انتقاد میرتاج الدینی از گرفتاری تولیدکنندگان در پیچ و خم های اداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به راهکار های جهش تولید، گفت: تحقق این مهم در گرو عوامل مختلفی است؛ نخست توجه به قوانین و مقررات، - منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس می گوید در سال جاری توجه مناسبی به افزایش دستمزد کارگران نشد، که این امر باید جبران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به راهکار های جهش تولید، گفت: تحقق این مهم در گرو عوامل مختلفی است؛ نخست توجه به قوانین و مقررات، زیرا در حال حاضر قوانین ثابت بوده، اما مقررات به واسطه صدور بخش نامه های متعدد سریع تغییر می کند، تولید زمانی رونق پیدا می کند که از صدور بخشنامه های متعدد جلوگیری شود.

مواد اولیه مورنیاز تولید ماه ها در گمرکات کشور معطل می ماند منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی روان سازی مقررات را یکی دیگر از مولفه های جهش تولید دانست و افزود: تولیدکنندگان نباید در پیچ و خم قوانین و مقررات متعدد گیر افتاده و با آن دست و پنجه نرم کنند.

وی با بیان اینکه از آنجایی که بروکراسی اداری موجب می شود واردکنندگان و تولیدکنندگان نتوانند مواد اولیه مورنیاز تولید را وارد کنند، مواد اولیه ماه ها در گمرکات کشور معطل می مانند، اظهار کرد: باید برای تامین سرمایه در گردش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد میرتاج الدینی از گرفتاری تولیدکنندگان در پیچ و خم های اداری

انتقاد میرتاج الدینی از گرفتاری تولیدکنندگان در پیچ و خم های اداری