مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:062020-05-30سياسي

ادامه اعتراضات به پلمپ مراکز دامپزشکی / رؤسای 3 دستگاه خواهان رسیدگی شدند


رؤسای سه دستگاه مرتبط با سلامت و خدمات شهری خواستار رسیدگی به مساله پلمپ مراکز درمانی دامپزشکی از سوی شهرداری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جامعه دامپزشکان کشور، رؤسای سازمان نظام دامپزشکی، سازمان دامپزشکی کشور و رییس شورای شهر تهران در اعتراض به اقدام شهرداری برای پلمپ مراکز درمانی دامپزشکی، خواستار رسیدگی فوری به این مساله شدند و آن را برای سلامت جامعه مضر خواندند.

در همین زمینه علی صفر ماکنعلی، رییس جدید سازمان دامپزشکی کشور نیز در واکنش به انتقادات جامعه دامپزشکی درباره پلمپ مراکز درمانی به دلیل فقدان آیین نامه های مربوط به فعالیت آنها در شهرداری تهران اظهار کرد: جلسه ای در این ارتباط در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان سازمان دامپزشکی کشور، نظام دامپزشکی، تشکل های دامپزشکی و شهردای تهران برگزار و تصمیماتی برای رفع این مشکل گرفته شده است.

وی افرود: سازمان دامپزشکی کشور و نظام دامپزشکی کشور در حال حاضر پیگیر این موضوع هستند تا با همکاری ستاد ملی کرونا این مانع درباره فعالیت مراکز درمانی دامپزشکی برداشته شود.

وی تصریح کرد: مراکز درمانی دامپزشکی در شهر تهران فعلاً پلمپ نمی شود اما اگر مرکزی نیز توسط شهرداری پلمپ شده است، باید اشاره کرد مصوبه ای در ستاد ملی کرونا برای پلمپ شدن آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اعتراضات به پلمپ مراکز دامپزشکی / رؤسای 3 دستگاه خواهان رسیدگی شدند

ادامه اعتراضات به پلمپ مراکز دامپزشکی / رؤسای 3 دستگاه خواهان رسیدگی شدند